Komunikacja – zawsze warto o nią dbać

Szkolenie z komunikacji w trudnych sytuacjach – dla pracowników Lubelskiej Izby Lekarskiej a dla lekarzy z komunikacji perswazyjnej – to dwa dni (19 i 20 listopada) – wypełnione zajęciami, które poprowadził prof. Mariusz Trojanowski z Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz praktyk marketingu i sprzedaży, trener biznesu.

Poprowadzone w atrakcyjny, lekki i profesjonalny sposób zajęcia dały uczestnikom sporą porcję niezwykle ważnych, wręcz kluczowych wiadomości na temat wymagającej i niełatwej sztuki, jaką jest komunikacja międzyludzka, także w relacji klient – petent i lekarz – pacjent.

Szkolenie pracowników odbyło się w sali konferencyjnej LIL 19 listopada. Lekarze spotkali się 20 listopada w Centrum Konferencyjnym „Etiuda” przy ul. Nałęczowskiej. Celem szkolenia było przedstawienie różnych metod i technik przekonującego komunikowania się z otoczeniem – w tym z pacjentami, rodziną pacjenta, a także ze współpracownikami. Perswazyjna komunikacja jest niezbędna, aby osiągnąć własne cele, ale również kreować pozytywne relacje z otoczeniem i swój dobry wizerunek w tym otoczeniu.

aa