Od najbliższego poniedziałku 25 maja sala Obsługi Klientów Lubelskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Lublinie przenosi się z budynków przy ul. Szkolnej 16 i ul. Marii Koryznowej 2d do budynku przy ul. Nadstawnej 2‑4.
Bezpośrednia obsługa klientów, jeszcze w ograniczonym zakresie w związku ze stanem epidemicznym, zostanie wznowiona w nowym miejscu od 25 maja br.
W nowym miejscu pracownicy lubelskiego NFZ i klienci będą mieli do dyspozycji dużo większą przestrzeń. Przygotowano 15 odpowiednio wydzielonych stanowisk bezpośredniej obsługi oraz dużą, wygodną poczekalnię. – Przygotowaliśmy również stanowisko komputerowe, biletomat i system informowania o zajmowanym miejscu w kolejce. Sala Obsługi Klientów została przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych a po zniesieniu kolejnych ograniczeń związanych z pandemią, będzie dostępny również kącik dla dzieci i karmiących mam – informuje rzeczniczka lubelskiego oddziału NFZ Małgorzata Bartoszek.
Sala Obsługi Klientów rozpocznie swoją pracę w nowej lokalizacji w poniedziałek 25 maja.
Ze względu na obostrzenia wywołane epidemią koronawirusa, na razie przy ul. Nadstawnej 2‑4 będzie można skorzystać z:
- informacji ogólnej
- załatwić sprawy związane z zaopatrzeniem w wyroby medyczne,
- potwierdzić profil zaufany i założyć konto w IKP,
- uzyskać informacje i podpisać umowę dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego.
W przypadku innych spraw, będzie można zostawić dokumenty w specjalnej skrzynce podawczej.
aa (Medicus)
2020-05-20
Zobacz również: